اخبار

1392/10/01
همایش بین المللی مدیریت، بستر و ظرفیتی است که اندیشمندان، محققان و دانشجویان حوزه مدیریت را گرد هم می آورد تا آخرین دستآوردهای علمی را در این حوزه مورد بررسی قرار دهند و هم اندیشی علمی صورت پذیرد. و با نمایه سازی مقالات خود در پایگاه های استنادی معتبر به تولید علم و نظریه علمی بپردازند. این گردهمایی بزرگ فرصتی است برای هم افزایی صاحبان پروژه های ملی و بین المللی و تبادل تجربه با انتقال دانش برای مدیران دولتی و غیر دولتی است. همچنین این همایش برای دانشجویان و متقاضیان کسب و کار در دنیای حقیقی نیز کسب تجربه ای است تا بتوانند با مدیران و صاحبان تجربه آشنا شوند و دانش خود را با تجربه مدیران ارشد به اشتراک گذارند


فراخوان مقاله دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه International Conference on Management محل برگزاری همایش: تهران _ پایتخت جمهوری اسلامی ایران تاریخ های مهم: آخرین مهلت ارسال مقالات: 30 مهرماه 139۴ تاریخ اعلام نتایج داوری: حداکثر دوازده روز کاری بعد از ارسال مقاله تاریخ صدور گواهینامه: حداکثر یک هفته بعد از ثبت نام نهایی و واریز وجه تاریخ انتشار مجموعه مقالات کامل(فول تکس)به صورت فایل الکترونیکی: دارای استاندارد بین المللی شاپا ISSN:2383-0921 مجموعه اول: بهمن ۱۳۹۳ مجموعه دوم: اردیبهشت 1393 مجموعه سوم:مرداد 9۴ توضیح ۱: براساس ایجاد زیرساختهای الکترونیکی و تحت وب، موسسه در حال برنامه ریزی است که بتواند همایش های خود را به صورت ماهانه، آنلاین و به صورت وب کنفرانس برگزار نماید و به افراد شرکت کننده نیز بعد از ثبت نام گواهی حضور، ارایه مقاله و پوستر صادر نماید. همچنین مجموعه مقالات نیز به صورت شمارگان ماهانه منتشر گردد توضیح۲ : مقالات ارسالی پژوهشگران،اساتید و دانشجویان بعد از ارسال به سامانه کاربران مورد بررسی اولیه از حیث مطابقت با راهنمای نگارش قرار می گیرد و بعد از آن به داور ارجاع می گردد و بعد از تایید نهایی داوران محترم و ارسال نظر داور به مقاله دهنده، افراد متقاضی گواهینامه و مجموعه مقالات می توانددر به بخش ثبت خدمت مورد نظر درسامانه کاربری و واریز وجه اقدام نماید. در این مرحله موسسه بابررسی مدارک افراد (تعهدنامه + مدارک شناسایی) اقدام به صدور گواهینامه می نمایند و مجموعه مقالات نیز منتشر و در دسترس افراد قرار می گیرد. مقدمه: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه ، بستر و ظرفیتی است که اندیشمندان، محققان و دانشجویان حوزه مدیریت را گرد هم آورد تا آخرین دستآوردهای علمی را در این حوزه مورد بررسی قرار دهند و هم اندیشی علمی صورت پذیرد. و با نمایه سازی مقالات خود در پایگاه های استنادی معتبر به تولید علم و نظریه علمی بپردازند .این گردهمایی بزرگ فرصتی است برای هم افزایی صاحبان پروژه های ملی و بین المللی و تبادل تجربه با انتقال دانش برای مدیران دولتی و غیر دولتی است. همچنین این همایش برای دانشجویان و متقاضیان کسب و کار در دنیای حقیقی نیز کسب تجربه ای است تا بتوانند با مدیران و صاحبان تجربه آشنا شوند و دانش خود را با تجربه مدیران ارشد به اشتراک گذارند. موسسه فناور سفیران فرهنگی مبین با مجوز رسمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، دارای پروانه فعالیت موسسات فناور و دانش بنیان از پارک علم و فناوری خلیج فارس وزارت علوم تحقیقات و فناوری و شماره ثبت 263 اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی در نظر دارد همایش بین المللی مدیریت را در راستای ترویج و توسعه دانش مدیریت، تولید آثار فاخر و دانش بنیان ، نمایه سازی آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، شناسایی و معرفی پژوهشگران برجسته جهانی در 14 سمپوزیوم تخصصی برگزار نماید. اهداف همایش ارتقاء فرهنگ پژوهش و نوآوري در تصميم ­گيري­ها و سياست­ گذاري­ها ارتقاء فرهنگ سیاست گذاران عالی و مدیران ارشد نسبت به روشها و فرایندهای نوین مدیریتی معرفی نوآوری­های دانش مدیریت و تبادل دیدگاه­ها معرفی دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه مدیریت تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان و مدیران صنایع و سازمانهای اجرایی بررسي حوزه­هاي اولويت­­دار استراتژيک در رشد و توسعه سازمان­ها شناسایی و معرفی دانش پژوهان و دانشجویان برتر در حوزه مدیریت محورهای همایش: مدیریت فرهنگی و توسعه فرهنگی: پیوست فرهنگی، برنامه ها و طرح های توسعه ای ارزش های اخلاقی و توسعه سازمانی اخلاق و فرهنگ سازمانی فرهنگ و اخلاق در سیستم های مدیریت اطلاعاتی مدیریت توسعه و تحول سازمانی و روانشناسی منابع انسانی متغیرهای استراتژیک سازمانی(انسانی، اجتماعی، ساختاری) آموزش سرمایه انسانی در بهره وری، بهبود کیفیت و فرهنگ کار مدیریت اسلامی: مدیریت اسلامی، نظریه ها و تجارب موافق رهبری و مدیریت اسلامی مدیریت اسلامی، ساختار سازمانی و منابع انسانی مدیریت اسلامي و ارتقای فرهنگی سبک‌ها و شیوه‌های مدیریتی در ارتقای فرهنگی خانواده الگوهای مبتنی بر سیره‌ي نبوی و اهل بیت (ع) در ارتقای فرهنگی مدیریت اسلامی و نهادهای حمایتی مدیریت اسلامی و همبستگی اجتماعی مدیریت اسلامی و ظرفیت‌ساز‌ی‌های مالی و اقتصادی الگوهای اسلامی و شیوه‌های تأمین مالی خرد (مایحتاج زندگی، مسکن، ازدواج، درمان و تحصیل) نيازمندان الگوها و شیوه‌های جدید بهره‌برداری از نهادهای وقف، صدقات، قرض الحسنه و... مسئوليت اجتماعي و توسعه مدیریت فرهنگی: سازمان هاي غير دولتي روابط دولت و بخش خصوصي الگوهاي اخلاق حرفه‌اي مسئوليت پذيري در سازمانها فرهنگ و مسئولیت اجتماعی مسئولیت اجتماعی سازمانها و جامعه اخلاق زیستی و مسئولیت اجتماعی مفاهيم و راهبردهای مدیریتی: مدیریت استراتژیک، رهبری و تحول مدیریت استراتژیک، روش ها و ساختارها مدیریت تحول، نوآوری و خلق تکنولوژی مدیریت تحقیق، توسعه، انتقال و آینده پژوهی تکنولوژی مدیرت آموزش و راهبردهای آموزشی چالش های سازمانی در مدیریت تفکر سیستمی و نوآوری در مدیریت موانع تفکر سیستمی، چالش ها و پیشبرنده ها آینده­پژوهی و تفکر سیستمی مدیریت ریسک و پدافند غیر عامل مدیریت فرآیند ها و معماری سازمانی مالکیت فکری و مدیریت دانش مدیریت مالی و سازمانهای اقتصادی: مدیریت بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاری مدیریت بودجه و بودجه ریزی مدیریت مالی حسابداری و بودجه بندی سرمایه ای مالیات و مدیریت درآمد مدیریت اطلاعات: مدیریت سیستم های اطلاعاتی مدیریت دینامیک، سیستم ها و ابزارها سیستم های اطلاعاتی مدیریت و سیستم های اتوماسیون نظام اطلاعات جغرافیایی(GIS) و سیستم های اطلاعاتی یکپارچه سازی استراتژی های فناوری و کسب و کار سیستم های اطلاعاتی و کسب و کار مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات مدیریت تکنولوژی و تحقیق و توسعه انتقال فناوری و بومی سازی دانش فناوری اطلاعات و ارتباطات فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی اتحاد استراتژیک و موفقیت سازمانی حقوق و مدیریت : حقوق بازرگانان و قراردادهای بازرگانی سازمان های تجاری و کنوانسیون بین المللی حقوق حمل و نقل و ترانزیت بین المللی سازمانها و بازارهای پولی و مالی بین المللی مدیریت صنعتی و اجرایی : مدیریت اجرایی و طرح های توسعه انتقال و توسعه تکنولوژی مدیریت تولید و مدل های تصمیم گیری مدیریت جهانگردی، گردشگری و بازاریابی خدمات مدیریت شهری و برنامه ریزی منطقه ای مدیریت حمل و نقل و بازارهای بین المللی اقتصاد و برنامه ریزی شهری مدیریت حمل و نقل شهری، آلودگی، انرژی مدیریت بحران و سازمانها مدیریت انتقال تکنولوژی، تکنولوژی خارجی و وابستگی های صنعتی و اقتصادی مدیریت اقتصاد کشاورزی و توسعه پایدار اقتصاد محیط زیست و توسعه پایدار تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتالی مدیریت بهره وری مدیریت کیفیت شاخص ها و استراتژی های بهره وری مدیریت بازرگانی ، مدیریت بیمه و بازاریابی: مدیریت صادرات و واردات و شبکه های بین المللی مدیریت بیمه، خدمات و خطرات مدیریت ریسک و بیمه در فعالیتهای مالی اقتصادی مدیریت بازاریابی مدیریت طراحی محصول، تبلیغ، تامین و شبکه توزیع مدیریت عملیات روانی، تبلیغات و ضد تبلیغ در بحران مدیریت رسانه و ارتباطات مدیریت ارتباطات جهانی و حقوق بین المللی ارتباط جمعی خدمات پس از فروش در مدیریت ارتباط با مشتری مديريت ارتباط با مشتريان بازاریابی و تبلیغات استراتژیک مدل های کسب وکار کارآفرینی: کارآفرینی و نوآوری استراتژیک فرهنگ کارآفرینی کارآفرینی فرهنگی پیش نیازهای کارآفرینی مدیریت کارآفرینی و نیازهای اجتماعی کارآفرینان کارآفرینی فردی،سازمانی، اجتماعی کسب و کار جدید کارآفرینی فناورانه هدایت و رهبری در کارآفرینی توسعه فرهنگ نوآوری و کارآفرینی در سازمان ها موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی چالش های موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین مدیریت نوآوری در شرکت های چند ملیتی مدیریت سبز: فناوری های سبز در مدیریت کارآفرینی سبز بازاریابی سبز زنجیره تامین سبز مدیریت سبز نوآوری سبز آینده‌گرایی و انرژی با رویکرد سبز انرژی‌های نوین و تجدیدپذیر اقتصاد زیست‌محیطی اقتصاد و مدیریت انرژی منطقه سبز و شهر پایدار مدیریت محصول سبز مدیریت سرمایه انسانی: مدیریت کارکنان دانشور مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت منابع انسانی الکترونیک توسعه منابع انساني در گذر از بحران های مديريتي و سازماني جذب نيروهاي حرفه اي در سازمان ها، مزیت­ها و چالش­ها شايسته گزيني و شايسته پروري بهره وري سرمايه هاي انساني در سازمانها مديريت منابع انساني و مسئوليت پذيري اجتماعي سازمانها مديريت عملكرد منابع انساني نوآوري فردي وسازماني در توسعه منابع انساني اثربخشي فعاليت هاي منابع انساني بهينه كاوي، تجارب ‌و‌ الگوهاي موفق سازماني در فعاليتهاي منابع انساني مدیریت منابع انسانی در شرکت های هولدینگ مدیریت استراتژیک: تفکر استراتژیک آینده نگاری و آینده پژوهی مدیریت استراتژیک سازمانهای هولدینگ مدیریت استراتژیک دانش مدیریت استراتژیک بازار مدیریت استراتژیک برند مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات مدیریت استراتژیک پروژه مدیریت پیمانهای استراتژیک مدیریت استرتژیک ریسک جاری سازی (پیاده سازی) استراتژی و همسوسازی استراتژیک کنترل استراتژیک و کنترل استراتژی مدیریت استراتژیک و عملکرد مدیریت تحولات استراتژیک استراتژی اقیانوس آبی مدیریت استراتژیک در شرایط بحران و رکود تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک در شرایط عدم قطعیت مدیریت استراتژیک در سازمانهای دولتی آمادگی استراتژیک نوآوری استراتژی محور آزاد: مطالعات و تحقیقات علمی در حوزه مدیریت در تمامی گرایش های مدیریت تاریخ های مهم: آخرین مهلت ارسال مقالات: 30 مهرماه 139۴ تاریخ اعلام نتایج داوری: حداکثر دوازده روز کاری بعد از ارسال مقاله تاریخ صدور گواهینامه: حداکثر یک هفته بعد از ثبت نام نهایی و واریز وجه تاریخ انتشار مجموعه مقالات کامل(فول تکس)به صورت فایل الکترونیکی: دارای استاندارد بین المللی شاپا ISSN:2383-0921 مجموعه اول: بهمن ۱۳۹۳ مجموعه دوم: اردیبهشت 1393 مجموعه سوم:مرداد 9۴ لینک هزینه ها موسسه سفیران فرهنگی مبین از نوع موسسات علمی فرهنگی می باشد که توسط تعدادی از دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی تأسیس و در حوزه های دانش بنیان و فناور فرهنگی فعالیت می نماید؛ اما از آنجا که دارای هیچگونه ردیف مالی دولتی نیست، با کمک و حمایت نخبگان، خیرین فرهنگی و مشارکت دانش پژوهان اداره می گردد، لذا حمایت شما فرهنگ پژوهان و محققان ارجمند در مساعدت و واریز وجه مزید امتنان است و باعث ترویج فرهنگ و تولیدات دانش بنیان می گردد. گروه ثبت نام نویسندگان داخلی نویسندگان خارجی (ارزی) ثبت نام آزاد ۱۰۰ هزار تومان 150 یورو ثبت نام مدرسین ۱۰۰ هزار تومان 110 یورو ثبت نام دانشجویان ۱۰۰ هزار تومان 70 یورو لینک راهنمای نگارش مقالات تمامی مقالات باید مطابق با راهنمای نگارش باشد. لینک فرم تعهدنامه موسسه ضمن انتشار چکیده و اصل مقالات به صورت کامل full text در مجموعه مقالات، مقالات پذیرفته شده نیز به مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری جهت نمایه سازی در پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) ، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (IRANDOC) و مرکز علمی جهاد دانشگاهی(SID) وسیویلیکا( (CIVILICAارسال می گردد. به همین ضرورت ارسال فرم تعهد نامه نیز ضروری است . لینک سامانه کاربران(ثبت نام، ارسال مقاله و...) http://worldconference.ir/Management





صفحه اولصفحه قبل373839صفحه بعدصفحه آخر